[sklug] Clanky, distribucia a tak vobec

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Únor 27 20:11:19 CET 2002

Dobry den,

> Potrebujem cloveka, ktory dokaze napisat
> par suvislych slov o hocicom na linux.sk
> Ja to uz nestiham. Plz, opytajte sa kohokolvek.
> Nemozem slubit ziadnu financnu satisfakciu,
> jedine to, ze clanok si precita par ludi (cca. 200).
> Stav: Kriticky!

ale ja mozem. Vec sa ma tak, ze linuxova rubrika v PCRevue tiez
potrebuje prispievatelov. PCRevue sa vsak nebrani uverejneniu na
linux.sk (aspon doteraz sa nebranili), dokonca kludne aj skor, ako sa to
uverejni v casopise (rozumej -> hned po napisani). Takze ak chce niekto
aj pisat a dostat za to peniaze, napiste mi a poziadajte adminov
linux.sk o vytvorenie konta. Dve muchy jednou ranou.

Drawback -> clanky naozaj musia byt kvalitne a neplati sa za 10 riadkove
novinky typu ,,vysiel mandrake, stahujte <a href="mandrake.sk">tu</a>).

 Juraj.