[sklug] Vyska clenskeho? & valna hromada

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Únor 27 22:27:38 CET 2002

zdravim,

> Ako sa to vezme. Sala obcas aj nieco stoji, obcas nie. Zo vstupneho sa
> nejake peniaze vyzbieraju, ale nie vzdy to uplne pokryje naklady. Uz sme
> mali aj hlboko stratove lugcony a aj mierne ziskove (ak si to dobre
> pametam).
	ok, nevedel som ze niektore z nich dopadli v hlbokej strate, skor
	som ratal, ze je to od miernej straty po mierny zisk.

> Ktokolvek sa prihlasi a vezme si to na starost, je vitany.
	aby som uviedol na spravnu miernu "volebnu komisiu", v czlugu sa v
	podstate jednalo o to, ze niekto oboslal clenov rady, navrhnutych
	clenov, a tych co sa navrhli sami, aby poslali cosi o sebe. a
	myslim, ze vo finalnej faze sa vytvoria hlasovacie listky (kto
	chce podrobnosti, tak nech sa ozve. volebna komisia czlugu sedi v
	dosahu medicinbalom). jedina podmienka bola, ze nemoze kandidovat
	(objektivita).

> Dohodnut zlavy a vyhody pre clenov SkLUGu je ina vec, to by slo. V tom
> pripade by ale nemuselo byt vysoke clenske, stacilo by nieco symbolicke.
> Len na 'udrziavanie' financnej rezervy. ... nakoniec, s niecim podobnym
	prave (tak tyzden) sa chystam napisat, co to o novej knizke z
	grady cosi ako administracia linuxu pre zaciatnocnikov, taka
	standardna buchla. v pripade potreby si myslim, ze by slo zohnat
	nejaku zlavu v grade na veci o linuxe/sietach/a spol. aj ked je
	pravda, ze momentalne su o linuxe knihy dve, ci tri. tiez som
	ochotny dovliect na lugcon 'lubovolne' mnozstvo knih z grady.

marx

[ marek 'marx' grac / gerard ][  We are all apprentices in a craft  ]
[                            ][ where no-one ever becomes a master. ]
[     xgrac na fi.muni.cz       ][                   Ernest Hemingway  ]