[sklug] We want YOU!

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pátek Březen 1 08:00:10 CET 2002

On Thu, Feb 28, 2002 at 06:02:41PM +0100, Milan WWW Pikula wrote:

> a pripajam sa aj ja - ako som uz par ludom povedal, tiez chcem
> kandidovat znova. ohladne 'volebneho programu'... veci, ktore chcem
> realizovat a presadzovat suvisia s tym, co sa dialo v sklugu doteraz,
> ich chcem nechat az na samotny lugcon (kde ostatne planujem dat
> kazdemu kandidatovi priestor aby sa predstavil este pred hlasovanim
> a nieco povedal) - chystam nan zhrnutie toho, co sklug spravil doteraz.

Ked uz ame sa tak rozbehli, tak sa vyjadrim aj ja, aj ked to uz tu
tusim bolo spominane. Ja som uz davnejsie rozhodnuti kandidovat znova.

Co sa tyka mojho volebneho programu (:-)), tak je nasledovny:

1. Organizovat linuxove vikendy v Kosiciach. Tomuto bodu som sa venoval
   aj v minulosti, takze asi kazdy vie, o co ide.

2. Zastupovat spravnu radu na vychodnom slovensku a robit tu pripadne
   distribuciu CDciek, triciek, clenskych preukazov. Na zastupcovstvo
   ale este budem potrebovat neskor poverenie spravnej rady.

3. Pomahat s organizaciou ostatnych linuxovych vikendov v ramci
   svojich moznosti.

					SAL