[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu s Linuxom

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Březen 19 16:27:53 CET 2002

Stanislav Meduna wrote:

> Bohuzial - myslel som na to, lenze ja by som s nim musel cez
> hranice a to s masinou za stvrt miliona nie je uplne jednoduche.
>
> Neexistuje firma, ktora take v SK poziciava?

Mozno hej, ale kto to zisti?

Ludi co davaju 'dobre' rady mailom je vela. Ludom zo SR nepomoze
'Musi predsa existovat firma co to poziciava'
to je nanic. Pomoze toto:
'Firma FooBar poziciava projektory, na den to stoji 345Sk,
www.foobar.sk, tel. 43212345, ja tam mozem zajtra skocit a dohodnut to.
potrebujem auto co projektor v sobotu rano dovezie',

> Skor by som chcel ludi doviest k tomu, aby sa k tej profesionalite
> prepracovali, nez vopred vyberat prednasajucich, to by naozaj
> nemalo zmysel.

Ale maily typu 'Pocujte, parchanti, tie vase prednasky za nic nestoja'
asi velmi nepomozu.
Ak sa ti nepacilo ze nejaka prednaska bola dlha, mohol si prist za mnou
(jeden clovek to tak skutocne aj urobil) aby som toho ukecaneho
prednasajuce odtiahol z podia. Par som ich aj umlcal z vlastnej
iniciativy, ale bohuzial, som len v jednom exemplare a ked uz ten lugcon
organizujem, rad by som si vypocul aspon jednu celu prednasku (okrem tej
mojej :-)))
.... a to sa mi za poslednych par rokov podarilo len velmi zriedka ....

Ak si dalsi prednasajuci na rade, tiez ti nic nebranilo posuskat
Georgikovi a Misuovi do uska 'heeeej, chlapi, unormalnite sa, uz 5 minut
pretahujete!'.

> Lenze vidis to sam - padne tu vazne mysleny
> argument, ze "a kazdy sme nejaki, a niektori neviem vstat tak
> skoro, aby sme stihli docestovat na MFF s predstihom".
> Z toho som proste znechuteny. Objektivna pricina sa moze
> prihodit vzdy, ale toto?

Stane sa. Ja tiez nie som prave 'ranne ftaca' :-) ... problem je v tom,
ze Riki sa neozval skor ze robi prednasku s poznamkou 'Pocuj, papek, mne
sa nechce rano vstavat, nemozes dat tu moju prednasku neskor?' ... kym
sa program pripravuje, vsetko sa da pravit.
Ale Riki sa uz ospravedlnil, tak ho chudaka uz nekopte. Nabuduce bude
mudrejsi.

> 500 Sk ano, 2000 Sk iba v pripade konkretneho programu
> z mojej zaujmovej oblasti. Ale uznavam, ze to asi nie je pripad
> vacsiny ucastnikov :-)

Urcite nie. 500 Sk je tak 20 piv, to je uz znacna suma pre studenta (za
to moze pit dva tyzdne) ... :-))))))))

> Marketingovo-obchodna prednaska tykajuca sa linuxu a linuxovych
> aplikacii prednasana clovekom, co o veci nieco vie, by mi urcite
> nevadila a rad by som ju videl. Samozrejme nie 80%.

Asi nevies o com hovoris. Ja mam rad SUN aj ich produkty, ale co dokazu
vyprodukovat obchodnici a marketing (a obcas aj ja) je naozaj pre silna
zaludky (alebo prazdne mozgy).

Nechci to. Nie na linux weekedoch.

> Ked uz sme pri tematickej naplni, mozno by nebolo zle urobit
> aj menej technicky lugcon. Nie nutne obchodny, ale proste
> nielen pre guruov, ktori chcu byt este vacsimi guruami :-)

Mozeme spravit obchodno/managersku akciu na podporu Linuxu, v spolupraci
s nejakymi firmami co by to zaplatili. Prachy nie su problem, BGS by
urcite prispelo a myslim ze aj dalsie firmy.

Len, stary znamy problem - KTO TO ZORGANIZUJE?

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         Project Manager, Business Global Systems a.s.