[sklug] plany do buducnosti ? bolo: Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu s Linuxom

Úterý Březen 19 17:02:02 CET 2002

Dňa 19. mar 2002 o 16:27, Radovan Semancik napísal(a):

> Mozeme spravit obchodno/managersku akciu na podporu Linuxu, v spolupraci
> s nejakymi firmami co by to zaplatili. Prachy nie su problem, BGS by
> urcite prispelo a myslim ze aj dalsie firmy.
>
> Len, stary znamy problem - KTO TO ZORGANIZUJE?

podobne ako sa to stalo opacne, ze sme boli osloveny zvonka, mozme
skusit oslovit velke spolocnosti, ktore maju linuxu plne tlacove
vyhlasenia, ze nech sa pridu prezentovat ako to myslia a popri tom nech
si zaplatia miestnost:) a podobne.

mam skusenost s organizovanim dvoch lugconov, a akcii Compaq Linux road
show a IBM @ Linux, takze myslim ze ucit sa nepotrebujem. potrebujem len
podporu komunity (napriklad vo forme clenstva), aby bolo mozne
prezentovat aj to v koho mene sa SkLUG prezentuje..

co sa tyka organizacie akcie takehoto rozmeru (alebo aj vseobecne), slubil
som (resp. to bol aj moj volebny program) ze sa pokusim vniest trosku
"profesionality" do podobnych cinnosti a teda tuto hodenu rukavicu
dviham a hovorim, ze ja som ochotny nieco podobne zacat, samozrejme
pomoc bude len vitana :) rovnako mam v rukave (mozno je to prilisna
utopia, ale poviem) snahu o dake miniprezentovanie linuxu v mediach, co
zavana trochu marketingom, ale nech.

proste spravit na vhodnejsom mieste to, na co chce tu v diskusii ista
nazorova skupina vyuzit lugcon. co sa mojho nazoru tyka, som za to, aby
lugcon bol tak ako odzaciatku (dovollil som si prvy organizovat, takze
si zhruba pametam tie idealy a tuzby) zamerany na odbornejsiu verejnost a
jej stretnutie, samozrejme za ucasti sirokej verejnosti, ale neponat to
ciste ako pre siroku verejnost, vratane obsahu prednasok (samozrejme,
nemyslene absolutne).

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk