[sklug] Re: [sklug] Zhodnotenie 6. víkendu

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Úterý Březen 19 22:32:30 CET 2002

radamsava,

> Meotar nie (to radsej tento dychavicny projektor) - rukou pisane
> folie su obvykle hroza a pokial by sa mali tlacit, vyjde to
> dobra tisicka na jednu prednasku (inkjetove folie su svinsky
> drahe) a to nikto z prednasajucich nebude robit za vlastne.

	no inkjetove folie su strasne drahe, ale nestacili by aj normalne.
priznavam, ze sa v tom nejak extra nevyznam, ale nasiel som zhruba taketo
ceny (bez DPH): (www.attract.sk)

		folia A4 kopirovanie => 6 Sk
		folia A4 laser => 9 Sk
		folia A4 atrament => 20 Sk
		folia A4 kopirovanie farebne => 9 Sk

	podla mna by to pri tych na kopirovanie/laser bolo zvladnutelne.
vytlacit na laserovke by som to urcite zvladol, na kopirke mozno (BTW:
nevie niekto ako sa sprava 'velka' kopirka, ktora je pripojena ku kompu?)

> Mame data, kolko bolo na jednotlivych lugconoch ludi a kolko
> sa vyzbieralo na vstupnom (ak nejake bolo)?
	ziadne data oficialne cisla este nie su (aspon myslim), ale
vyzbieralo sa +/- 5000 Sk.

m,
[ marek 'marx' grac / gerard ][  We are all apprentices in a craft  ]
[                            ][ where no-one ever becomes a master. ]
[     xgrac na fi.muni.cz       ][                   Ernest Hemingway  ]