[sklug] Prednasky z lugcon7 pisomne?

Pondělí Říjen 7 10:43:11 CEST 2002

-> Kazdopadne, som rad ze sa dalsi Linux Weekend podaril. Rad by som
-> podakoval organizatorom za snahu a ich cas, co je pri kazdej podobnej
-> akcii nemala investicia.
->
-> A som rad, ze aspon podla mojho subjektivneho nazoru uroven prednasok
-> stupa. Ak to takto pojde dalej, bude z linux weekendu naozaj vyhladavana
-> akcia na profesionalnej urovni.

v tejto suvislosti mi napadlo par veci

1. vsetky prednasky zverejnit dostatocny cas dopredu - ak jeden robi
prednasku o niecom a niekto iny sa rozhodne mu s tym pomoct, moze znacne
zvysit uroven/mnozstvo informacii na nej prednesenych
(alebo to tak zverejnene bolo a mne to len uniklo?)

2. zotriedit poradie a umiestnenie prednasok podla prihlasovania sa k nim.
Nech najprv kazdy vyjadri zaujem a podla toho sa usporiadaju tak aby sa
zaujimave prednasky prekryvali minimu ludi. A potom ich nepresuvat

- je neprijemne ze oozy vypadol ale vdaka tomu ze sa prednasky posunuli, som
nemohol byt na prednaske o zurnalovacich FS pretoze som sa chcel co-to
dozvediet o pythone. Diery nie su prijemne ale niekedy lepsie ako prist o
prednasku...

Alebo som sa vosiel do minima ludi ktorych zaujimalo jedno aj druhe? Potom
nech o tom aspon viem ;-)

3. kolko z vas bolo na linux vikende ako na sluzobnej ceste? Myslim ze by
bolo dobre resp. znamkou kvality keby sa tam takto dostalo viac ludi.

 "They say when you play that M$ CD backward you can hear satanic messages."
 "That's nothing. If you play it forward it will install Windows."