AW: [sklug] Lugcon a Sun Tech Days

Juraj Michalek xmichal5 na informatics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 31 18:50:09 CET 2002

On Thu, Oct 31, 2002 at 06:37:45PM +0100, Radovan Semancik wrote:

> Priklad:
> Java robot postaveny z lega rozdavajuci karty na backjack.
> Aplikacia postavena priamo na mieste ktorou si objednas pizzu.
> Prehladove prednasky pripravene do detailov vcetne ukazok kodu a
> hotovych aplikacii.
> Navody ako administrovat servery aj s realnou ukazkou online a bez
> trapasov.

Myslim, ze toto je velmi dobry namet :)
Kazdopadne sa to pokusim zahrnut do mojej prednasky.
Myslim si, ze to da ludom viac.

Sikovna vec su aj workshopy. Clovek prezentuje
nasadenie niecoho v praxi a ludia si to mozu
vyskusat. Myslim, ze by sme mali do buducna
pocitat aj s workshopom.

Na posledny Lugcon som pozval Olsaka
(dufam, ze budete suhlasit, ze to bol dobry napad),
na dalsie Lugcony by bolo dobre tiez niekoho
pozvat. Mate nejake navrhy?
(dotycnu osobu je treba kontaktovat minimalne
3 mesiace dopredu! - osobna skusenost)

--
       Juraj Michalek