[sklug] Open Office prezentacia a fonty?

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Čtvrtek Září 19 19:23:38 CEST 2002

On Sun, 2002-09-15 at 11:16, Stanislav Meduna wrote:
> Ahojte,
>
> podarilo sa niekomu urobit v Open Office prezentaciu,
> ktora by mala slusne fonty? Lebo co som skusal tak
> uz obycajny Arial jednej velkosti nedodrzal ani
> len zakladnu liniu - vid attach (nebojte sa, maly :-)).
>
> Kedze nemam cas sa s tym babrat, poslusne sa vraciam
> k Powerpointu, ale keby mal nahodou niekto rozchodeny OOo,
> zaujimalo by ma to.

Mam rozbehany OOo 1.0 aj StarOffice 6.0 na MDK a beha mi bez problemov.
To iste aj na solarise aj vo Win.

Ako font pouzivam arial. Aj ked v linuxe OOo netlaci arial dokonale, na
screene je to OK.

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems