[sklug] 1% z dane

Úterý Leden 14 20:36:15 CET 2003

Dňa 14. jan 2003 o 20:20, Juraj Bednar napísal(a):

> jasne, takto je to super. Aspon nejake prezentovanie prihlasenych
> projektov (alebo vybranych prihlasenych projektov) na lugcone by vsak
> asi stalo za to. Nech ludia aspon vidia, co vyhralo :).

iste, vo svojom navrhu spominam to, ze predanie cien by prebehlo na
lugcon-e a pocitam v nom s tym, otazne je, ci sa to bude dat stihnut,
ako tu bolo naznacene. akosi som skutocne pozabudol na cas ktory je
potrebny na pripravu prezentacie daneho projektu "pred porotou".

--
Linux 2.4.20-2mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586