[sklug] 1% z dane

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Leden 15 10:07:12 CET 2003

On Tue, Jan 14, 2003 at 06:02:05PM +0100, Radovan Semancik wrote:

> Ja by som to nazval "Open projekt roku" alebo nejak podobne.

Celkom dobry nazov.

> Klucom ale musi byt dobre vybrata porota, aby niekto nespochybnil
> vysledky. A urcite by sa zislo zohnat medialnu podporu, aspon na Nete.

Tiez si myslim, ze by to mala hodnotit odborna porota.

> Tento schedule sa mi zda trocha rychly. Neviem kolko projektov by sa
> toho roku prihlasilo, ale na zhodnotenie jedneho projektu by som
> odhadoval tak 4 dni az tyzden casu (samozrejme nie cisteho casu, ale
> popri inych povinnostiach). Samotne zostavenie pravidiel zaberie kus
> casu a urcite pre jednotlive projekty zaberie dost casu aj priprava
> podkladov pre porotu.
>
> Ale bolo by to fajn ak by sa to stihlo do lugconu.

Myslim, ze tento rok chceme spravit este jeden lugcon.
Ak budeme mat jasne vsetko ohladom tejto sutaze, tak to mozeme vyhlasit
este na tento lugcon, ale ak nie, tak to mozeme kludne nechat na dalsi.
Aspon uz budeme mat jasne, kolko financii nam z toho 1% dane prislo
a mozeme vyhlasit aj ceny (teda ak to bude z toho 1%).

			Cafte.
					SAL