[sklug] 1% z dane

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Úterý Leden 14 18:02:05 CET 2003

On Tue, 2003-01-14 at 16:20, Tibor Pittich wrote:

> moj napad teda je, vyhlasit sutaz o "projekt roku 2002" (lepsie by mozno
> bolo projekt voleny v roku 2002, lebo obmedzovat sa iba na vznik, ale
> ucinnost projektu asi nie je moc vhodne).

Ja by som to nazval "Open projekt roku" alebo nejak podobne.

> [...]
> potom uloha "veduceho projektu", ktory by musel byt ku kazdemu
> navrhovanemu projektu uvedeny. ak by aj ceny presahovali sumu, ktora sa
> ziska vdaka 1% tak by sa nic nedialo a doplnilo by sa to z prostriedkov
> ktore su na ucte (konecne snad rozumne a prospesne pouzitie), pripadne
> aj naddimenzovat pocet odceneni, pretoze myslim si, ze existuju
> projekty, ktore si ohodnotenie a vsimavost komunity zasluzia. a mozno by
> sa mohla takto zalozit pekna tradicia a takuto sutaz vyhlasovat kazdy
> rok... to je ale len take male sci-fi :)

Myslim ze myslienka je to dobra. Dokonca by myslim nebol problem zohnat
aj podporu komercnych firiem v podobe darov a prispevkov. Ak sa podari
dobre definovat podmienky sutaze, u nas vo firme urcite nejake peniaze
pretlacim.

Klucom ale musi byt dobre vybrata porota, aby niekto nespochybnil
vysledky. A urcite by sa zislo zohnat medialnu podporu, aspon na Nete.

> takze prosim, skuste napisat ci by ste boli spokojni s takymto pouzitim
> prostriedkov ziskanych vdaka 1% z dane, pripadne ci by to bolo lepsie
> spravit inak, vylepsit a spol. prosim, teraz este nenavrhujte
> konkretnych kandidatov, ide len o vseobecne ujasnenie co s tym
> prostriedkami.

Myslim ze tento napad sa da jedine podporit.

> sutaz by mohla prebiehat povedzme vo februari a vyhlasenie by prebehlo
> v marci na chystanom lugcone v kosiciach s odovzdavanim a spol.

Tento schedule sa mi zda trocha rychly. Neviem kolko projektov by sa
toho roku prihlasilo, ale na zhodnotenie jedneho projektu by som
odhadoval tak 4 dni az tyzden casu (samozrejme nie cisteho casu, ale
popri inych povinnostiach). Samotne zostavenie pravidiel zaberie kus
casu a urcite pre jednotlive projekty zaberie dost casu aj priprava
podkladov pre porotu.

Ale bolo by to fajn ak by sa to stihlo do lugconu.

Ak tento napad prejde SR, ponukam na vypomoc svoje ruky a hlavu a ine
moje resources pri priprave sutaze.

--
                          Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                      Senior Project Manager, Business Global Systems