[sklug] Lugcon 9

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Říjen 7 09:32:19 CEST 2003

Ahojte,

> Nuz, vie niekto spravit prednasku o pisani dokumentov v DocBook,
> resp. o moznostiach exportu do tohoto formatu?
> Nuz, si optimista. Podla mna bude len jedna. :-)) Ak teda
> aspon ta bude. :) Ak nespecifikujeme format, tak mozno budu 3. :-)

Bez urazky, za tychto okolnosti sa ja osobne na prispevok
do zbornika mozem vykaslat - bud vsetci (alebo aspon
velka vacsina), alebo to nema cenu. Zverejnim html
stranku s foliami a tym to hasne.

Ak je situacia naozaj taka, ze doteraz dokopy traja teoreticky(!)
suhlasili s nejakym textom do zbornika (Georgik?), tak prosim
neminajme teraz cas a energiu a naozaj otvorme tuto temu
po lugcone.