[sklug] LugCon oznam?

Juraj Michalek georgik na host.sk
Neděle Září 21 08:03:56 CEST 2003

Ahoj :-)

On Fri, Sep 19, 2003 at 12:10:00PM +0200, Radovan Semancik wrote:

> Medzi nami ludmi (ja a moje velicenstvo) ten navrh urcite padol a kedze
> mi ho nikto (zatial) nezamietol, tak sa snazim oslovit "zname tvare" v
> oblasti bezpecnosti a skusim zorganizovat jeden uceleny "security
> track". Malo by to byt pasmo prednasok na rozne temy z bezpecnosti, od
> zakladnych principov cez sietovu az po aplikacnu bezpecnost. Uvidime ako
> sa mi podari zohnat prednasajucich. Zatial oslovujem len stare osvedcene
> kadre v tejto oblasti, ale ktokolvek si myslite, ze mozete prispiet
> ozvite sa mi priamo.

:-) Tema bezpecnost zatial v ankete na linux.sk vedie. Som plne za
vyhlasenie takehoto tracku. Mohol by si prosim dat vediet, aky ohlas bol
u ludi, ktorich si oslovil?

Myslim, ze keby sme mali aspon cast programu istu, bolo by dobre vyvesit
oznam, ze takyto track bude :-) (preto by som potreboval info :))

> Ako povedal Tibor, stale sa moze stat ze ten "security track" nevypali
> uplne ako chcem (a mozno nebude vobec), ale aj tak sa nevzdam. Lepsie
> nieco skusit (aj ked to bude nanic) ako nerobit vobec nic. Cas do
> lugconu sa krati, aj ked sa to mozno nezda.

;-)

> Prispevok zaberie viac casu ako prezentacia. Preto ked si pozries
> zbornik z vacsiny komercnych konferencii, vsade su len hardcopy slajdov.
> Nechcem sa nikoho dotknut, ale ono je skutocne najjednoduchsie zobrat
> anglicku prezenatciu od dodavatela (alebo materskej firmy), prelozit ju
> a odprezenatovat .... este ze toto na lugcone dufam nehrozi.

Uvidime, zatial sa zo vsetkych prihlasenych a oslovenych prednasatelov
dvaja tvarili, ze by pre nich nebol problem napisat prispevok do
zbornika.

> Kazdopadne iniciativu zbierat hotove prezentacie este pred luconom
> podporujem vsetkymi 101 klavesami ...

:-) pekny vyrok :) z dovolenim ho budem obcast citovat (samozrejme s
plnou referenciou na autora;)))

Georgik
--
     Bc. Juraj Michalek