[sklug] stallman prednaska

Milan WWW Pikula www na sklug.sk
Neděle Duben 25 20:57:29 CEST 2004

Ahoj,

On Sun, 25 Apr 2004, Juraj Bednar wrote:

W>zakladat zmenu verejnej mienky na verejnej mienke je divne :))).
:)

W>prave preto som apeloval na georgika, ktory sa toho chytil, aby viac ako
W>na organizaciu dbal na propagaciu a s tym pomozem aj ja.

vybavovanie tohto zazraku za sklug skusim zobrat na seba;
problem je, ze na propagaciu mame primalo casu, velka skoda,
ze som sa to dozvedel az teraz.

Aj tak sa pokusim zmedializovat to ako sa len bude dat, a dotiahnut
aj ludi z vlady, nam predavacom hotdogov povedomie o softverovych
patentov extra nepomoze.

hoj,
	wWw

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://ipsec.info/~www, www na ipsec.info