[sklug] Transparenty 3

Juraj Michalek georgik na blucina.net
Pondělí Únor 2 08:56:14 CET 2004

On Fri, Jan 30, 2004 at 05:48:37PM +0100, Vojtech Zachar wrote:
> Zdravim.
>
> Tiez ma trosku nahnevalo, ze vlada SR sa zaviazala ku kontraktu so
> sukromnou firmou (M$) bez toho, aby z toho mala nejaky zisk cela
> spolocnost (cenovu akciu na lacnesi SW nepokladam za zisk - to je ako
> akcia v Tesco).
>
> Aby sa to uz v buducnosti nestalo, napadlo mi, ze poslem strane,
> ktoru som vo volbach volil list, v ktorom by som zrozumitelne vysvetlil,
> preco open a nie proprietarne riesenia.
>
> Pravdepodobne uz take nieco je spisane, takze nejdem vynachadzat koleso.
> Da mi niekto tip, kde by som taky text nasiel?

Dobre materialy su na:
http://www.opensource.org/
http://www.opensource.org/docs/definition.php
http://www.gnu.org/
http://www.fsf.org/

Kolegovia z Madarskej FSF: http://www.fsf.hu/

the principles of software freedom:
http://www.fsf.org/philosophy/free-sw.html

http://www.gnu.sk/

Mate niekto info o dalsich materialoch? Mali by sme ich zjednotit a
minimalne ich dat na web SKLUGu.

Georgik