[sklug] Transparenty

Martin Uzak martin.uzak na pib-bgld.at
Pátek Leden 30 13:28:33 CET 2004

On Fri, Jan 30, 2004 at 10:05:14AM +0100, Radovan Semancik wrote:

no, tusim ze sa aj chapeme ;)

> Ako som povedal, ked bude konkretny projekt som ochotny pomoct. Najde
> sa niekto s dobrym a _konkretnym_ napadom?

ano, vlastne uz prvy mail mal k tomu inspirovat. teraz ale explicitne:

za "distribuovanie informatiky" je zodpovedny projekt infovek,
organizujuci pravidelne skolenia, na ktorych sa zustnuju ucitelia.
mylsim si, ze by pomohlo zogranizovat dobru prirucku ukazujuci stylom
cookbooku (ako napisem list, vypocitam si mesacne vydavky, ...) co
openoffice vie. tuto prirucku podla moznosti dat do papierovej formy
(sylab) + ju a priklady z nej + openoffice hodit na cd. toto cd a syslab
distribuovat pri skoleniac ucitelom, resp. v ramci infovek skoleni
zogranizovat vlastne skolenia. ucitelia by dostali moznost ukazat ziakom
legalnu alternativu, fakt, ze sa s nou da pracovat ...

ak sa niekto do toho pusti a neodflaka sa to, budu mat skoly (ziaci a
ucitelia) moznost vyberu a potom to bude uz na ich osobnom zvazeni, a
nie primarne na politike inych.

	martin
--
the path to the enlightenment is /usr/bin/enlightenment