[sklug] Transparenty 3

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Pátek Leden 30 17:48:37 CET 2004

Zdravim.

Tiez ma trosku nahnevalo, ze vlada SR sa zaviazala ku kontraktu so
sukromnou firmou (M$) bez toho, aby z toho mala nejaky zisk cela
spolocnost (cenovu akciu na lacnesi SW nepokladam za zisk - to je ako
akcia v Tesco).

Aby sa to uz v buducnosti nestalo, napadlo mi, ze poslem strane,
ktoru som vo volbach volil list, v ktorom by som zrozumitelne vysvetlil,
preco open a nie proprietarne riesenia.

Pravdepodobne uz take nieco je spisane, takze nejdem vynachadzat koleso.
Da mi niekto tip, kde by som taky text nasiel?

Urcite nechcem, aby mi statne institucie ponukali informacie v
proprietarnom formate.

Je viac nez pravdepodobne, ze ludia, ktory vedu tento stat, nemali cas
alebo moznost sa dozvediet, ze okrem Microsoftu existuju aj ine
firmy/zdruzenia vyrabajuce SW. Tusim je potrebne im to vysvetlit.

Dik za pomoc pri hladani tych dokumentov. May be ozve sa mi rovno ich
autor. :-)

  Vojto