[sklug] Clenske?

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Březen 17 19:10:32 CET 2004

Radamsava,

On Wed, 17 Mar 2004, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> hej, vsimol som si. Navrhol by som aj aby sa to dalo venovat miesto
> clenskeho (aby to bolo ekvivalentne clenskemu), len by to znamenalo zmenu
> stanov a chcelo niekolko organizacych zalezitosti.

Bohuzial toto nie je jednoduche, pretoze o 2% sa prijimajuca organizacia
dozvie akurat to, na ktorom danovom urade boli zaplatene. A udaj o tom,
kto tam tie peniaze dal by mal byt anonymny (samozrejme, ze sa to da
obist).

					pax, marx
--
[ marek 'marx' grác / gerard ][    Sikhav gadžeske, hoj sal manuš,  ]