[sklug] FAKTY!!! Re: navsteva RMS aj v bratislave?

Juraj Ziegler next na hysteria.cz
Úterý Květen 4 09:52:54 CEST 2004

On Tue, May 04, 2004 at 07:06:22AM +0200, Milan WWW Pikula wrote:
> * videoprenos na Kubu, kde ma mat RMS v ten den, kedy je u nas v BA,
> prednasku. Mam kontakt na miestnu organizatorku, ked zistim o aky druh
> prenosu sa jedna, budem potrebovat dobrovolnika s HW a SW. Zatial nema zmysel
> v tomto nic podnikat, pretoze RMS ma vyhranene nazory na to, aky sw je mozne
> pri prenosoch pouzit, a takisto kuba bude mat svoje obmedzenia, technicke aj
> casove.

Skusenosti z navstevy RMS v Prahe: RMS mal na streamovanie poziadavku
ze musi byt pouzity GPL softver (samozrejme :). V praxi to nakoniec
dopadlo tak, ze jediny GPL soft co by streamovanie zvladal (odhadujem ze
Ogg Theora, neskumal som blizsie) by mal nerealne poziadavky na HW na
oboch stranach. Takze stream nakoniec nebude.

[e]