[sklug] SKLUG: Nasledujuci LUGcon a vyzva pre kandidatov doSpravnej rady

FERIANC Juraj Juraj.FERIANC na frequentis.com
Čtvrtek Listopad 3 14:06:00 CET 2005

Nechcem sa vnucovat, ale ked ste na tom tak zle, ze sa nema kto prihlasit do
SR, tak ja by som to mozno skusil. Zaujimalo by ma, co take nieco obnasa, ake
su predpoklady (znalosti linux do akej miery), ake su s tym spojene naklady a
povinnosti.
Juraj

-----Original Message-----
From: sklug-bounces na lists.linux.sk [mailto:sklug-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Marek Grác
Sent: Thursday, November 03, 2005 12:41 AM
To: sklug na lists.linux.sk; linux na lists.linux.sk
Subject: [sklug] SKLUG: Nasledujuci LUGcon a vyzva pre kandidatov doSpravnej
rady

Zdravim,

Postupne sa nam blizi dalsi lugcon, ktory sa uskutocni v Bratislave. Teraz je
este najvyssi cas poslat prihlasit svoju prednasku na
http://www.sklug.sk/lugcon-reg A aby sme potencialnych prednasajucich
motivovali o kusok viac, tak sa na poslednom Valnom zhromazdeni dohodlo
nasledovne:

Prednasujuci bude honorovany za (maximalne) jednu prezentaciu na akcii
lugcon. Prednaska musi splnit kriteria kladene spravnou radou a to najma
vhodnost temy a priprava na prednasku, pod cim si predstavujeme zaslanie
slajdov/prezentacie/... minimalne par dni pred samotnou akciou (aktualne do
polnoci z 6/11 na 7/11). Vyska honoraru sa bude pohybovat okolo ciastky 500
Sk pred zdadenim.

Dalsou nemenej dolezitou vecou je, ze sa nam blizia volby do Spravnej rady a
so sucasnym poctom kandidatov nedokazeme ani zaplnit SR, tak ako to vyzaduju
stanovy (5 az 9 clenov). Taktiez hladame ludi ochotnych sa podielat v
Reviznej komisii (co vyzadaju max. 1-2 vikendy za rok na kontrolu SR) ako aj
ludi ochotnych pomoct SkLUGu prakticky v akomkolvek ohlade. Staci ak nam o
sebe date vediet a nieco vymyslime.

			za Spravnu radu
				Marek 'marx' Grac