[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

lucox martin.lucka na gmail.com
Čtvrtek Listopad 24 21:03:39 CET 2005

Zdravim,
nic proti snahe, ale chcelo by to podla mna

1. dodat stranke vacsiu dynamickost - navrhol by som prevalit to
drupalom, wordpressom alebo mambom - to, ze robite teraz stranku od
nova by pre vas mohlo znamenat vytvorenie vlastneho templatu

2. SKLUG svojou vecnou formalnostou podla mna sa vzdaluje trochu od
rychlo meniacej sa reality

3. projekty, ktore zdruzuje lists.linux.sk a linux.sk, by si mozno
zasluzili viac konzistentu integraciu s sklugom

4. bolo by super ak by doslo k spojeniu este s dalsimi projektmi ako
je napriklad linux.nfo.sk

5. SKLUGy su dobra vec, ale ziada si to mohutnejsiu organizaciu,
kampan a sponzorov ...

to len tak moj nazor :-)
dakujem za priestor

lucox