[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Jan Sarenik jasan na x31.com
Čtvrtek Listopad 24 21:45:04 CET 2005

Ahoj!

> 1. dodat stranke vacsiu dynamickost - navrhol by som prevalit to
> drupalom, wordpressom alebo mambom - to, ze robite teraz stranku od
> nova by pre vas mohlo znamenat vytvorenie vlastneho templatu

Tu sa urcite nezhodneme. Mne islo prave o vytvorenie minimalistickej
stranky v cistom validnom XHTML, pozeratelnom aj z textoveho
prehliadaca.

> 2. SKLUG svojou vecnou formalnostou podla mna sa vzdaluje trochu od
> rychlo meniacej sa reality

K tomuto sa neviem vyjadrit. Hovoris o niecom abstraktnom.

> 3. projekty, ktore zdruzuje lists.linux.sk a linux.sk, by si mozno
> zasluzili viac konzistentu integraciu s sklugom

Suhlasim, preto som ich dal medzi projekty na stranku SKLUGu.

> 4. bolo by super ak by doslo k spojeniu este s dalsimi projektmi ako
> je napriklad linux.nfo.sk

Dakujem za odkaz. Vobec som o nicom takom nevedel :)

> 5. SKLUGy su dobra vec, ale ziada si to mohutnejsiu organizaciu,
> kampan a sponzorov ...

Ufff. Takych sme tu uz mali, nie? Samozrejme s Tebou suhlasim,
ale taketo slovne hracky ako tu pises su vhodne do predvolebnej
kampane. Prosim, bez urazky.

Myslim si, ze ked ludia spolupracovat chcu, spolupracuju a vedia
sa aj organizovat. Ako priklad uvediem zdruzenie SKOSI, ktore je
podobne SKLUGu, stoji za nim najma Janko Husar (Rejden) a pri
poslednom LugCone sme s nim(i?) velmi krasne spolupracovali.
S Rejdenom som (aspon do LinuxVikendu bol) v pravidelnom,
takmer dennodennom (ako sa to spravne?) kontakte.

  Dakujem za nazor a pochopenie
   a prajem pekny vecer

  Konkretna pomoc je vitana,
   slogany vie vymyslat podlamna kazdy
 JaSan.

PS: Vsimni si ze za kazdy nieje bodka, tzn. citaj dalej na
    nasledujucom riadku ;-)