[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Čtvrtek Listopad 24 21:52:31 CET 2005

On Thu, Nov 24, 2005 at 08:45:04PM +0000, Jan Sarenik wrote:
> Ahoj!

> Tu sa urcite nezhodneme. Mne islo prave o vytvorenie minimalistickej
> stranky v cistom validnom XHTML, pozeratelnom aj z textoveho
> prehliadaca.

Nekecam, kazda skupina ma pravo na svoje veci, tak ako SKOSI.org bezi na
vlastnej verzii wiki systemu zvanom QWIKI :)

> K tomuto sa neviem vyjadrit. Hovoris o niecom abstraktnom.

Tiez som troska mimo obraz, avsak realita je taka, ze efektivita sklugu v
poslednych rokoch troska upadla, neznamena to, ze skoncili :)

> Suhlasim, preto som ich dal medzi projekty na stranku SKLUGu.

Ano, s webom LinuxOS.sk sme uz nadviazali spojenia aj mi, preto diskusia
"Kam dalej s linux.sk" by sme mohli rozviest prave snimi, ak by sa dala aj osobne..

> Dakujem za odkaz. Vobec som o nicom takom nevedel :)

Ani ja ;)

> Ufff. Takych sme tu uz mali, nie? Samozrejme s Tebou suhlasim,
> ale taketo slovne hracky ako tu pises su vhodne do predvolebnej
> kampane. Prosim, bez urazky.

Hehe

> Myslim si, ze ked ludia spolupracovat chcu, spolupracuju a vedia
> sa aj organizovat. Ako priklad uvediem zdruzenie SKOSI, ktore je
> podobne SKLUGu, stoji za nim najma Janko Husar (Rejden) a pri
> poslednom LugCone sme s nim(i?) velmi krasne spolupracovali.
> S Rejdenom som (aspon do LinuxVikendu bol) v pravidelnom,
> takmer dennodennom (ako sa to spravne?) kontakte.

Dakujem, rad spolupracujem na projektoch ktore maju vyznam

len pre obraz odporucim par liniek aby ste videli kam smeruje SKOSI.org

http://wiki.ffii.org/Skosi
http://wiki.ffii.org/Alliance
http://wiki.ffii.org/FfiiSkEn

>   Dakujem za nazor a pochopenie
>    a prajem pekny vecer
>
>   Konkretna pomoc je vitana,
>    slogany vie vymyslat podlamna kazdy
>  JaSan.
>
> PS: Vsimni si ze za kazdy nieje bodka, tzn. citaj dalej na
>     nasledujucom riadku ;-)

;)

|                    Jan Husar   |        ASCII
|             Chairman skosi.org |