[sklug] [jasan na x31.com: Nova stranka SKLUGu]

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Neděle Listopad 27 22:21:20 CET 2005

Ak mate niekto kontakty na pripadnych sponzorov na dalsi Linux vikend
v Kosiciach, dajte mi vediet sukromnym mailom. Urcite pracujete v roznych
firmach, ktore sponzorstvo mozu ponuknut.

Viete mi ale povedat, ako by nam taky sponzor mohol pomoct napr. pri
dalsom lugcone v Kosiciach? Pristory podobne bratislavskemu sponzorovanemu
lugconu v Kosiciach nepoznam. Mohli by sice opat rozdavat tricka
s tucniacikom, urobit nejaku prednasku, zaplatit stravu, ale neviem,
ci sa na to nejaka firma podujme. Mate este nejaky dalsi napad,
s cim by mohli pomoct?

					SAL