[sklug] OpenDocument Fellowship: Vyzva vladam pouzivat OpenDocument

Frantisek Fecko frantisek na fecko.sk
Pondělí Srpen 7 15:02:13 CEST 2006

Chcel by som vsetkych informovat o aktivite zdruzenia OpenDocument Fellowship, ktoreho som clenom.
Jedna sa o navrh vyzvy vladam pouzivat pri styku s verejnostou OpenDocument (aktualna verzia navrhu je v anglictine na http://www.opendocumentfellowship.org/government/proposal).

Uvedeny dokument nebude asi nikdy mat uplne konecnu verziu, avsak po konzultaciach s dalsimi clenmi ODF sme sa zhodli, ze verzia 20 (z 1.8.2006) je uz vcelku dobra a vhodna na zaslanie vladam.

Tuto verziu som zobral ako zaklad na preklad do slovenciny a (predbezna) verzia slovenskeho prekladu je na http://fecko.sk/odf_and_competition_20_sk.pdf

Prosim o pripomienky k prekladu a hlavne o postup (koordinaciu) zaslania (finalneho) prekladu dokumentu vlade SR, resp. vhodnym vladnym instituciam. Ak ste (alebo poznate) clenmi ODF, ODA, alebo zdruzeni blizkych OpenDocumentu, prosim napiste.

Vopred srdecne dakujem vsetkym za odpovede,

--
Frantisek Fecko
E-mail: frantisek na fecko.sk