[sklug] Pomoc s prekladom "25 Reasons to Convert to Linux"

Peter Kruty xkruty na fi.muni.cz
Pátek Červen 2 08:39:17 CEST 2006

On Thu, Jun 01, 2006 at 03:51:32PM +0200, Jan Husar wrote:
> ok, posunul som to nejakym prekladatelom

Zacal to prekladat Tomas Tudja, pricom odstavce 22-26 mi poslali dalsi
dvaja ludia. Tak im snad daj vediet, aby to neprekladali zbytocne viaceri.
Diky.

> neviem, ta stranka je uplna zla, videl som X lepsich stranok o popise
> a vybere distribucie..

Dalsie co by som rad videl prelozene do slovenciny na linux.sk by bolo
napr. "How To Ask Questions The Smart Way" od Raymonda. Takze ked tak mozes
posunut toto :).

Ak ale poznas nejake dobre texty, kt. sa hodia na linux.sk budem rad ak mi
das vediet.

pk

--
email: peter na kruty.name