[sklug] Re: [linux] OZNAM: 14. Vikend s Linuxom

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Úterý Květen 2 19:47:00 CEST 2006

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> len zo zvedavosti, komu vdacim za prazdny biely priestor vlavo a vpravo na
> danej stranke, plus vysledok, ze sa mi nezbesti do browsera?
>
> Myslim to, ze skoro cela stranka (okrem linky "Lugcony" dole) je narvana do
> tabulky o 3 stlpcoch, lavy a pravy (sirka 33%) su prazdne a vsetok obsah je
> v tom strednom...

Hm, aky mas browser? FF 1.5.0.2 aj IE 6 nechavaju stredny stlpec
velky ako ma byt a tie krajne dynamicky zvacsuju/zmensuju.
Operu nemam nainstalovanu.

Ten stredny ma fixnu velkost. Bohuzial nie som html guru
aby som vedel posudit co je spravne a ci ma vyhrat
percento alebo pixle, ak tam je oboje.

Anyway, tento template je tam myslim uz veky - ja som dodaval
nejaky obsah, ale tohoto som sa nechytal (ak som sa aj mohol,
o com pochybujem).