[sklug] Re: [linux] OZNAM: 14. Vikend s Linuxom

Středa Květen 3 08:48:58 CEST 2006

On 02.05.06 19:47, Stanislav Meduna wrote:
> Hm, aky mas browser? FF 1.5.0.2 aj IE 6 nechavaju stredny stlpec
> velky ako ma byt a tie krajne dynamicky zvacsuju/zmensuju.
> Operu nemam nainstalovanu.

mozilla suite 1.7.12 (ten z debian sarge, ktory sa tvari ako 1.7.8)

> Ten stredny ma fixnu velkost. Bohuzial nie som html guru
> aby som vedel posudit co je spravne a ci ma vyhrat
> percento alebo pixle, ak tam je oboje.

ma velkost 760 pixelov ako ma byt. Problem je ze tie dva krajne tam su a su
uplne zbytocne. v okne sirokom 800px mi tak zbytocne prelezie cez okraj
stranky.

nemohol by to niekto vyrazit?
My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.