[sklug] Aj masiar sa sekne... len aby si uz nemal co utat....

Jan Husar jan.husar na skosi.org
Sobota Září 8 16:20:13 CEST 2007

Ahojte,

situaciu som vcera zistil ja v doobednych hodinach a v najblizsom case
som o tom vypustil spravu na linuxos.sk,

http://www.linuxos.sk/forum/10115/index.html
http://www.linuxos.sk/forum/10116/index.html

volal som aj s tiborom pitichom a poslal som mu na ucet 750sk, aby
uhradil domenu a spojazdnili sa konferencie na lists.linux.sk, ktora su
nesmierne dolezite pre existenciu uz aj tak malej slovenskej komunity.

kazdopadne nieje to na smiech ale na plac, lebo vy ako SKLUG ste
sklamali slovensku komunitu na tolko, aby sme aktivne zacali riesit tuto
situaciu.

Je to nemyslitelne byt takto nezodpovedny.

Ja som napriklad na dnes planoval koordinacne stretnutie ohladom akcie
nabuduci tyzden software freedom day na linuxfest na linux.sk, a nemohol
som ludi upozornit o casu a mieste konania!

s pozdravom

Jan Husar