[kde-sk] aktualizacia wiki

Jozef Vydra vydrajojo na gmail.com
Čtvrtek Květen 31 12:42:38 CEST 2007

Tiez sa mi viac pozdava rozdelenie podla jednotlivych prekladov namiesto
podla autorov... Mozno by to bolo vhodne usporiadat podobnou struktorou ako
http://l10n.kde.org/stats/gui/stable/sk/ s tym, ze by pri kazdom preklade
mohla existovat aj historia prekladatelov a samozrejme aktualny stav +
prekladatel

Jozef Vydra

Dňa 31.5.2007, Jozef Káčer <quickparser na gmail.com> napísal(a):