[kde-sk] Preklad KDE do slovenčiny - upresnenie detailov a postupu

Richard Frič Richard.Fric na kdemail.net
Čtvrtek Prosinec 8 20:55:18 CET 2011

Ano, uplne staci ked napises mail sem, ze co chces prekladat a mozes zacat,
prelozeny po subor mozes poslat mne, ja ho dam do SVN. Sanca, ze by dvaja
prekladali to iste je minimalna, lebo v tejto chvili sa aktivne prekladu okrem
Romana nevenuje nikto.

Riso