[linux] Re: Upgrade BIOSu

jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Duben 29 09:56:23 CEST 1999

kmec wrote:

>Ja som cital v jednom auditoriu na www.forum.sk ze to tak ide
>Podla mna ked si nastavis BIOS cachable tak
>by to mohlo ist.

Nemyslel som iba na dostupnost vlastneho biosu, to sa da naozaj obist
cez cache. Ale vlasy mi vstavaju pri predstave, ze toho svaba budes
vytahovat za behu pocitaca! A co pripadna staticka elektrina?
Neviem-neviem, ale pri predstave takejto operacie mi akosi beha
mraz po chrbte (a to som uz tiez poskusal vselico)...

roman wrote:

>tak toto naozej nie je ziaden problem, vid virus CIH (na poziadanie
>zaslem vzorku :-) - to bol len zart...

Co su to preboha za dosky? Myslim, ze poriadna doska by to nemala
vobec povolit. Aspon na mojej novej ABITke musim najprv v BIOSe
povolit prepisovanie flash-rom, inak to nejde...

BTW, rad by som ten CIH trosku rozpitval...

jarry

---
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net