[linux] kopia hd

Marek Blaško blasko na vuje.sk
Úterý Srpen 17 07:21:37 CEST 1999

Malosek Pavol wrote:

> caf
> potreboval by som urobit kopiu disku , mam dve rovnake masiny na jednej
> je linux na druhej bude , ale sa mi to nechce znova instalovat a
> konfigurovat . disky nie su rovnake.
> zda sa mi ze nieco take uz bolo v konferencii ale nemozem to najist ,ani
> v archive
> vdaka caf

neviem ci existuje nejaky ini sposob ale ja to robim nasledovne
spravim si linuxovu boot disketu (jadro)
na tom stroji ktori chcem klonovat pripravim ten druhy disk najlepsie
ked cisla particii suhlasia a jednoduch to okopirujem
potom dam okopirovani disk ako primarni a nabootujem z disketi upravim
/etc/lilo.conf spustim lila a us to frci.
nic nieje jednoduchsie ;-)

ak mas upne rovnake disky (co nemas) tak staci

dd if=/dev/hda of=/dev/hdb

--
ZZZZZ
   Z zzzzz