[linux] Kontrolovanie paketov na sieti

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Středa Únor 17 16:28:39 CET 1999

na to je najlepsie proxy..
Keby si pomocou firewallu povolil pristup na internet iba cez proxy (napor port
8080), tak by si to mal nielen zabezpecene ale mal aj pekne logy ;))
no a z logov pomocou nejakych softov spravis statistiku

http://inway.linuxberg.com/

tam najdes asi vsetko co treba

--
 @@@@@@   @@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@  OERNii - Ernest Beinrohr