[linux] quota

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Úterý Červenec 6 00:50:14 CEST 1999

zdravim vas,

mam par otazocok ohladom quot (vsetko sa tyka rh6.0):
1. kde by som sa o tom mohol docitat viac (man sux,
v LDP neni nic, v /usr/doc tiez nic)

2. da sa quota nastavit aj nejako inak ako cez linuxconf,
v debiane som videl nieco ako equota

3. ked uz to nastavujem a xcem uzivatela obmedzit napr. na
500MB (soft), aku hodnotu tam ma zadat ???

4. ked zadam quota, v com (kB, MB, GB) sa mi tie cisla zobrazuju ???

5. ked xcem spravit napr. quotu len na /home tak musim
mat /home na inom disku a na ten quotu potom nastavit
samostatne, alebo ako ???

velmi pekne dakujem
--

      \\///               lubo 'rkac' klokner