[linux] DNS problemy

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Úterý Červen 1 16:50:49 CEST 1999

		Hi,

celkom Ta nechapem, takze:

> 	Nas provajder ma pridelenu B-ckovu adresu 676.676.XXX.XXX
> Tuto adresu si rozdelili na C-ckove adresy a nam pridelili adresu
>  676.676.129.XXX .  Oni maju nameserver na 676.676.1.1 ale my mame
> nameserver pre vlastnu domenu u seba na 676.676.129.200  Problem

	Vlastna domena (priama) teda napr. firma.sk

> je v tom, ze reverzne adresy nam spravuju oni a normalne si spravujeme

Aj reverzne si mozete spravovat sami. Dokonca, aj keby ste nemali
celu C adresu, ale len podsiet.

> sami. Ako to mam nastavit, aby svet sa dostal az k nam ? Oni musia mat

	Teda aby ked si ktokolvek vedel prelozit nieco.firma.sk na IP?

> zaznam na nas "IN NS  nas server" alebo ja mam ich mat nastavenych ako
> forwardera alebo oni nas budu mat ako secundary domain alebo ako ???
> Ide o to, aby nameserver pre nasu C-ckovu domenu bol unas. Ako je to
> vlastne s touto hierarchiou ?

	Musite mat zaregistrovanu vasu domenu (firma.sk) u spravcu
nadradenej domeny (sk - http://www.eunet.sk/sk-nic/).

	Bye
		Michal Michalac

> 					Bohdan Spes