[linux] CGI

Jan Nemsak nemsak na arcgeo.sk
Pondělí Březen 8 10:25:27 CET 1999

Peter Mikula wrote:

> no ak chces silou mocou skript, tak mam taku malu otazocku ... preco chces ten
> dokument davat niekam, kam sa dostanes cez URL, daj si ho napr. do ~/tajne
> a ten script co ti skontroluje heslo prerob, aby ti ho poslal ... nie ?
>
>                                         mico

To ma nenapadlo dat ho niekam inam ako do public_html. Tento napad uz vyzera celkom
dobre.
No a este jedna otazocka, nedokaze sa uzivatel nobody dostat do adresara ~/tajne ak
ten adresar na atributy aby ho dokazal citat? Teda cez http to urcite nepojde. Ale
nema nahodou uzviatel ktory sa prihlasi ftp-cekom ako anonymous identitu nobody? A
potom by sa teoreticky mohol dostat do toho adresara, ci nie?
Jano