[linux] RE: ftp cez e-mail

JM jozefm na bigfoot.com
Středa Březen 24 16:28:21 CET 1999

Dna Po, 23 mar 1998 ste napisali:
> Ja by som mozno nieco vedel ... existuje take nieco ako ftp cez email, akurat netusim
> adresu. Ale pozitivne to existuje, poslete emailom adresu suboru a on naspat posle
> dotycne subory. No ... teraz ma napada ze stahovat takto 600 MB asi nebude ono ...
> ale minimalne takych desat minut vazneho rozmyslania by som tomu venoval. Konkretne
> adresy by teoreticky mali byt na yahoo.
Take nieco existuje - ak by niekto mal zaujem poslem na osobny mail
adresy e-mail ftp (su aj www) servrov. Ale: su urcene uzivatelom,
ktori nemaju iny pristup na siet, iba e-mail, takze by sa nemali
zatazovat. Ja osobne som to skusal a nie je to bohvie co - urcite si
tym nestiahnes soft: dany binarny subor sa totic cez uucode/uudecode
prevedie na ascii subor, ten sa rozdeli na 32KB bloky "textu" a tento
text ti pride do mailu.... Staci si spocitat, kolko mailov ti pride,
ako to vsetko poskladat....
Jozo