[linux] [OFFTOPIC] Mandrake

Michal Pápes papesm na nextra.sk
Středa Listopad 17 15:01:47 CET 1999

Cau,

> Inak, viem. Myslim, ze aj ty vies. :)

za toto sa ja ospravedlnujem. To som nechcel, ale nejak mi to uslo. Dufam,
ze to sa stava aj ostatnym, nielen mne.

> Mam k tomu len par vyhrad. Z tohto, co si tu napisal, to vyznelo, akoze si
> uz nepamatas, co VSETKO si chcel v tom maily. Skus si ho precitat este
> raz. Rozhodne tam nebola poziadavka LEN o nazor sl. uzivatelov na RH ci
> Mandrake.

    Som si myslel, ze to ludia pochopia, ale nebolo to celkom tak. Par ludi
pochopilo, par zase nie. Na buduce budem svoju otazku formulovat inak.

    Ok, na buduce to bude ine. vid. hore

Dakujem za tvoj nazor,

Fajry