[linux] Kompilacia jadra!!??

Andrej macko na gssr.sk
Úterý Říjen 26 14:55:33 CEST 1999

Cau Jano,
to pivo nie je spatny napad, ale u mna to prichadza do uvahy az po vyplate / som
vysuseny.../, tj az po nejakom 7.11., ale pridem pozriet ako to vyzera na mlynoch, dlho
som tam nebol. A hento nebola vycitka, skor pokus o reklamu, aby sa ludia sem tam
pozreli aj alert, a co sa tam deje. To pivo potom dohodneme, ok?
Zatial sa maj, co nestihnes dnes, na to sa zajtra uz vykasli......