[linux] Problem s Adaptec AIC 7880 on board

Miroslav Vasko vasko na ies.sk
Čtvrtek Září 23 08:22:12 CEST 1999

Ronald Pupala wrote:
>    To asi nemyslite vazne, mne tento radic na doske Asus P2L S naskocil z fleku este
> na Hamm-e , a odvtedy s nim neboli, ziadne problemy a dnes slape na Slink-u s 2.2.12
> jadrom a tiez sa nestazuje, ani system ani ja .   A co ma spolocne distro s jadrom,
> skompiluj  podporu SCSI, s povolenim vyrobcom specifickych nastaveni, + low level  driver
> pre AIC 7xxx a nemal by byt problem.

ono, problemy boli s bootovacimi obrazmi na Debian 2.1 (specialne s jadrom pouzitym na tychto obrazoch). ked si robil upgrade, bolo to bez problemov.

Miro.

--
  .~.     Miroslav Vasko
  /V\     vasko na debian.cz, vasko na debian.sk