[linux] Miesanie C a C++

dancs dancs na pronet.sk
Pátek Leden 14 19:54:03 CET 2000

Nazdar

C++ je vlastne objektova nadstavba C. Takze ak ak chces robit v C++ musis
poznat aj C. Ked pochopis filozofiu myslenia v C pochopis aj C++, perl,
Java, Java++. Najlepsie  je asi zacat s C aby si pochopil celu filozofiu
jazyka. Pokial robis programy v C tak tie zkompilujes na akykolvek os, ale
C++ je dost silne zavisle na platforme.

Tibor

--
My motto: