[linux] Viac sieti na jednom ethernete.

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Listopad 15 09:27:54 CET 2000

On nov 15 2000 00:29 Michal Zimen wrote:

> Ahojte
>
>   Potrebujem na na jednom rozhrani rozbehat viac sieti.
>   Ide o to ze Router je pripojeny ku sietam cez wireless.
>
>   Jednotlive siete (uzivatelia) musia vsetky ich pakety smerovat
>   na moj router, kde ich prefiltrujem a potom podla podmienok
>   posle dalej.
>
>   Skusal som to robit cez IP aliasing. Priradil som niekolko IP
>   adries eth0 v zavisloti od poctu klientov a tak upravil smerovacie
>   tabulky. (presnejsie sa vygenerovali same :) )
>
>   V tomto mojom pripade som si nie celkom isty ci Router ide tak ako
> [...]

Asi by to chcelo presnejsi popis situacie, ale podla uvedeneho sa mi zda, ze
Ti to funguje tak, ze pri pokuse  o routovanie cez router do toho isteho
segmentu sa vygeneruje ICMP redirect a tym padom uz dalsia komunikacia nejde cez
ten router.

S pozdravom

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |