[linux] RealTek 8029 a 81x9 v jednom stroji

Peter Paluch peterp na frcatel.fri.utc.sk
Středa Listopad 29 13:20:25 CET 2000

Zdravim,
=-=--=-=

> mam problemy s mojimi sietovkami. Mam distribuciu RedHat 6.1. - realtek
> 8029 - 10mbps a realtek 8139 100 mbps. Sietovky idu bezchybne iba
> samostatne, ale ked ich zapojim naraz tak pri boote bud napise Delaying
> Initialization alebo ju nenacita vobec.

Kazda z tychto sietoviek ma v Linuxe svoj vlastny ovladac, t.j. pre 8029 je
iny ako pre 8139. Ktovie ale, ci sa jeden ovladac nesnazi zavesit aj na jemu
neprislusnu sietovku - nakoniec, tie RealTeky sa asi na seba dost podobaju.
Potom jeden ovladac sa snazi operovat nad oboma sietovkami a zvysny nepride
k slovu.

Navrhujem urobit si vlastne jadro, vyhodit z neho ovladace vsetkych
sietovych kariet, a vykompilovat si drivery pre 8029 a 8139 ako moduly.
Potom pri nahravani tychto modulov striktne uvadzat IO a IRQ, aby sa
prislusny driver zavesil na prislusnu sietovku. Snad by to malo zabrat.
Minimalne bude vdaka modulom experimentovanie rychlejsie.

Vela zdaru.

Peter Paluch