[linux] Resetovanie pocitadiel na interface a L2 statistiky

Úterý Srpen 21 00:21:06 CEST 2001

On Sun, Aug 19, 2001 at 09:28:30PM +0200, M.F. PSIkappa wrote:
> na interface routeru mi nabehli nejake chyby (za 12 dni prevadzky ma na
> interface TX packets:100129685 errors:2 dropped:8 overruns:2 carrier:2). A
> zacina ma to znepokojovat, lebo doteraz som take hodnoty nikdy nemal, mam
> kvalitnu (premeranu) kabelaz a kratke vzdialenosti...
Okej takze sice neviem, co to znamena "L2 Statistiky" (zeby statistiky druheho
lejeru podla OSI 7 lejerov?), ale predpokladam, ze potrebujes zistit, ze KEDY
sa to stalo. Navrhujem spravit jednoduchy bashovsky alebo perlovsky skript,
ktory das do cronu a bude volat rrdtool s datami z ifconfig. Potom ked zistis,
ze sa to inkrementovalo, das si tiez cez rrdtool napr. vykreslit graf a tam
uvidis, ze kedy sa to zvysilo.

Neni mi celkom jasne, naco chces tie cisla resetovat. Ked iba kvoli detekcii,
v pripade ze pouzije rrdtool je to jedno lebo on to zvladne aj tak.

> PSIkappa
> psi na atlantis.sk
S pozdravom,

              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.