[linux] iptables,ipac a rychlost

Úterý Srpen 21 13:13:47 CEST 2001

On Tue, Aug 21, 2001 at 12:59:20PM +0200, bubak wrote:
>    Hmmm, ten  full duplex a halfduplex mi furt neda spavat, ponevadz mam
>    dve sietovky v servri a  ked som ich dal ako half tak mi to potom, ako
>    sa nejaka pripojila do sitete s full hadzala tony messages do syslogu,
Hmm to by mal switch odfiltrovat, nie?

>    ked som ich dal na full(furt len hovorim o optins pre moduly), tak to
>    nechodilo.
Presne tak to bolo aj u mna.

> Momentalne to je v stave, ze som pomocou 3comackej utility nastavil
> halfduplex, moduly maju ako parameter fullduplex a ja neviem, v akom stave
> vlastne su.
BTW tiez mam 3comky, ale presne toto iste mi robia aj rtl8139 ktore su na tom
istom switchi.

> Ale chodi vsetko, ziadne bludne message sa neobjavuju, len teraz mi to
> zacalo blbnut, ale blbne to potom ,ako zapnem tie ipac chainy na sledovanie
> trafficu.
Hmm mozno sa nastartovalo nieco co rado posiela pakety prave vtedy ked ich
treba prijimat. Skus ten ifconfig.

>    Dik
np

>    Pete
S pozdravom,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.