[linux] Traffic Control na tom istom interface, ale roznych subnetoch

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Prosinec 14 19:51:41 CET 2001

Myslim si ze ako inspiracia by ti mohlo pomoct toto:
http://ds9a.nl/lartc/HOWTO//cvs/2.4routing/output/2.4routing-15.html#ss15.1
Je to bez zaruky, ale malo by to chodit.

Inak sorry, ale cbq.init nepouzivam, takze radsej by som chcel vidiet
vystupy:
1. ip {addr route rule}
2. iptables
3. tc
A nezaskodila by aj nejaka ascii grafika na objasnenie.

Inak tipujem, ze chyba bude v tom, ze cbq.init sa s touto konfiguraciou
snazi zapojit 2x root class

PSIkappa
psi na atlantis.sk