[linux] standalone DVD player

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Prosinec 28 19:16:04 CET 2001

--- Brano <2ge na 2ge.sk> wrote:
> Vo stvrtok, 27. decembra 2001  o 09:50, hodil Julius
> Loman [JL]:

> Predpokladam, ze podobne ako
> Horsie to bude s TVoutom.
> najprv som skusil www.mplayer.hq.ru :) stoji to za
> to si pozret,uff.

> G200, novsie
> preco). Ked este
> pocul som,ze prave ATI ma vyborny support pre linux.
> A co nvidia
> chipsety ?
ja s nimi mam drobne problemy a kamarat tiez. nvidia
robi vlastne drivere, ktore su orientovane najma na
3d. open sourcove su zase malo vyvinute, lebo nie je
dokumentacia k chipom (teda je, ale nvidia si ju neda.
spekulacie o dovodoch uz boli v mailing liste tento
mesiac).

> mojich skusenosti o kus
> je lepsie na linuxe prehravat divx 3.11 filmy s divx
> 4.xx codecom,hej
> ? a co titulky, sub, srt ?

> (surround) alebo ked mam
> vie to tam poslat ?
> tak by ma uz len
> features ako regulacia
> nie celkom rozbehal
> je tu niekto kto to rozbehal korektne ?

> DIVX - resp, ak sa
> (dat,mpg,mp3...) automaticky
> asi nie, predpokladam, ze by to nemalo byt az take
> [...]
ak to niekto vyskusa, dajte vediet do mailing listu,
nie na sukromnu adresu, ono by to zaujimalo viacerych.
(v pcrevue asi 2/2001 alebo 3/2001 bol nejaky hw na
seriak so softom pod windows. keby sa to portlo...)

> som mal volit, ak
> divx,vcd,svcd,mp3...
> skor to zalezi aj od
> mandrake je fajn, idem instalit 8.1 dufam,ze to bude
> chodit dobre.
nepaci sa mi design ikoniek :-) ale inac je fajn...