[linux] vyber posty z linux mail servera

Robert Madaj rony na ultranet.sk
Pátek Leden 12 08:43:34 CET 2001

presne toto sa stava aj mne, takmer vzdy je to, ked dostanu
nejaky velky mail, mam podozrenie, ze ma nejaky cudnejsi format.

nove maily tam pribudaju ale on nic nestiahne.

urobil som to jednoducho:
zmazal som mu celu schranku :)))

u druhej zenskej to dokonca zafungovalo, ked som jej
odmazanu schranku vratil naspat (ked si ona stiahla
moj test poslany po zmazani schranky)

tie subory mam odlozene ale este som ich neskumal, co by
ich mohlo (v)zrusit..

no neviem, mozno to suvisi fakt iba s velkostou